tag:blogger.com,1999:blog-1395717797874058765.post4507782856160584676..comments2011-06-04T07:08:12.228-07:00Comments on Φιλολογικά Θέματα: ΣενάριοΗώςhttp://www.blogger.com/profile/12926979560166149344noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1395717797874058765.post-89870438837838973672011-06-04T07:08:12.228-07:002011-06-04T07:08:12.228-07:00Αυτό σκεφτόμουν να κάνω... έλεγα να τους χωρίσω σε...Αυτό σκεφτόμουν να κάνω... έλεγα να τους χωρίσω σε ομάδες και κάθε ομάδα να ασχοληθεί με διαφορετική χώρα... π.χ. μια ομάδα να είναι η Γαλλία, μια η Γερμανία κ.ο.κ. Νομίζω σου το είχα πει στο προηγούμενο εξάμηνο. Αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρη οτι θα καταφέρω να το κάνω! Και αν το κάνω δεν ξέρω αν θα έχει κάποια ιδιαίτερη αξία... θα είχε ενδιαφέρον αν μπορούσαν τα παιδιά να δουν τους πολέμους απο την οπτική των διαφορετικών χωρών και να ερμηνεύσουν έτσι τη δράση της κάθε χώρας, αλλά οι ουσιαστικές πηγές για τον ρόλο της Γαλλίας είναι στα Γαλλικά, για τη Γερμανία στα Γεμρανικά κτλ. :(Ηώςhttps://www.blogger.com/profile/12926979560166149344noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1395717797874058765.post-84282332087167961222011-06-04T06:20:08.831-07:002011-06-04T06:20:08.831-07:00Το άγχος σου για τις πηγές μου φαίνεται εύλογο! Αλ...Το άγχος σου για τις πηγές μου φαίνεται εύλογο! Αλλά να χαίρεσαι που υπάρχουν πολλές!! Είναι πραγματικά βολικό... Νομίζω πως μπορείς να επιλέξεις όσες θες και για την αξιολόγησή τους να χωρίσεις σε ομάδες τους μαθητές. Έτσι θα συγκεντρώσουν από διάφορες πηγές πολλά στοιχεία και θα προσπαθήσουν στο τέλος να τα ενώσουν μεταξύ τους.Εύη Τσιμπλήhttps://www.blogger.com/profile/00929443606396638150noreply@blogger.com